Re: niektoré prílohy e-mailu neprejdu - trochu dlhšie

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Březen 21 23:34:18 CET 2002

> no aby som pravdu povedal, bud neviem pisat maily, alebo ste moj
> mail necitali dosledne, pretoze som napisal, ze pouzivam postfix
> ako vlastny mailserver na dial-up masine, kde je nastaveny
> mail.stonline.sk ako relayhost - cize ked ide mail von z mojej domeny
> .px
> tak ide cez mail.stonline.sk. Cize moj e-mail klient posle mail na
> mail.home.px - v pripade, ze posielam mail niekomu v domene home.px,
> cize
> v LAN tak sa mail doruci okamzite, v pripade, ze mail ma opustit domenu,
> tak
> [...]

No povodny mail som nasiel v archive, nasiel som aj chybovu hlasku. Problem je
zjavne v komunikacii medzi Vasim serverom a mail.stonline.sk. Co tak nechat
Vas server, aby odoslal maily priamo? Teda bez relayngu? Alebo nastavit
skusobne postoveho klienta tak, aby maily dorucoval priamo serveru
mail.stonline.sk - pre eliminaciu moznych chyb.
A dalsia moznost - sledovat konkretne kde sa to "sekne" pomocou tcpdump.

Ono problemov moze byt viac - vyjednaju zlu kompresiu, kodovanie.
Alebo tam fakt moze bezat nejaky antivirovy SW (teda na mail.stonline.sk),
ktory chce postupne skontrolovat spravu a vdaka problemu v kodovani cestou
ju nevie rozbalit.

Inak skusil by som to v konferencii sendmail na linux.cz, ktora je zamerana
prave na tieto problemy ;o)

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799