Samba a WinXP

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pátek Březen 22 00:00:56 CET 2002

Tohle jsem nedávno vyřešil. Ve WinXP jsem se vůbec nemohl proklikat do té
sítě. Pořád jsem se motal v bludném kruhu, kde ta síť vůbec nebyla (okolní
počítače). Nakonec jsem se tam dostal natvrdo, že jsem buď přes tracert nebo
ping zjistil IPku, natvrdo ji nacpal do MSIE 6.0 a najednou se mi ukázali
konečně okolní počítače, předtím tam nebyly. Přišlo mi to jako, že jsem
neměl právo se tam procvakat a to jsem byl jako Admin - divné (to heslo do
Samby jsem tam měl pořád). Snad jsem trochu pomohl.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;