Cteni SMS v prikazovem radku

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pátek Březen 22 11:02:47 CET 2002

Müller Petr wrote:
 > Shanim nejaky program nebo knihovnu pro cteni SMSek z pripojeneho
 > mobilu. Zkousel jsem gsmlib, ale nejak mi zlobi. :( Nebo spis funguje
 > tak, ze ceka na prijeti SMSky (mobil vygeneruje info o prijeti SMSky)
 > a pak prijatou SMS precte. Pokud tuto informaci prehledne, SMSku
 > neprecte a ta zustane na SIMkarte, coz  je problem, protoze ja tuto
 > SMSku chci precist take a casem se SIMka zaplni a tel jiz nic
 > neprijme. Nemate nekdo nejaky program nebo radu?

Musite mobil nastavit tak, aby SMSky do SIMky vubec neukladal, ale vzdy
je cpal primo do kabelu. Pomuze vam prikaz AT+CNMI=... (viz norma
GSM7.07). Moznosti nastaveni je totiz nekolik:
1) vsecho do SIM a do kabelu pozilat jen upozorneni.
2) pokud je seriova linka volna, tak se SMSka posle rovnou tam, ale
pokud je zrovna pouzivana, tak bud se ceka az se uvolni a pak se to tam
foukne (to je pripad, ktery vas zajima).
3) nebo se pri obsazene lince ulozi do SIMky ci telefonu (coz je nejspis
vas aktualni pripad).

Gsmlib asi tak spatna neni, akorat to chce dobre nastavit. Ale ja jsem
si na to radsi napsal vlastni soft ;-)

Michal Ludvig