Problemy s diskem-zamrznuti

Lukas Trca arafna na quick.cz
Pátek Březen 22 14:12:25 CET 2002

Dobry den,
mam maly problem.Na stary server P90 jsem nainstaloval SuSE 6.4.
Pocitac ma SCSI Adaptec AHA-2940 a na nem 3 disky 2x1GB IBM DPES31080 1x WD ENTERPRISE 4GB.Nainstaloval jsem system na
jeden IBM,vse fungovalo.Pak jsem vytvoril na WD jednu partition SDC1,
naformatoval mke2fs /dev/sdc1 a pripojil jako /mnt/disk.Vse bez
problemu.Kdyz na WD nakopiruji cokoli,v momente kdy se system
rozhodne to tam napsat,SuSe zmrzne.Nemohu se prepnout na jinou
konzoli a ani si na nej ne-ping-nu.Disk jsem pomoci fsck testoval a
nenasel zadnou chybu.Toto se mi opakuje vzdy,kdyz se snazim tam
neco zapsat.Samotny fsck ale take zkusebne zapisuje pri testu,nebo
ne?A pres test to projde bez chyby.Mozna delam neco uplne blbe,
zacinam.Poradte,prosim,pokud vite cim by to mohlo byt.
Jeste poznamenam,ze puvodne jsem na tento pocitac instaloval
Mandrake,to mrzlo uz pri formatovani disku.Vypada to na spatny
hardware?Predtim na pocitaci byly W95 a zadne problemy pri prstupu
na HDD jsem nezaznamenal.
Dekuji

Lukas Trca