čtení SMS z mobilu přes GSMLib

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Březen 22 16:28:29 CET 2002

On Thu, Mar 21, 2002 at 02:53:21PM +0100, Müller Petr wrote:
> Má někdo zkušenosti s GSMLib z http://www.pxh.de/fs/gsmlib/ ?
> Mě se stále zdá, že není moc spolehlivý :(

No tak ho dodelejte, ne?

> Poradí mi někdo nějaký jiný na čtení SMSek z mobilu?
>
> PS: Jde mi o mobily s HW modemem (tj. Siemens C/S35, S45, M1/20, atp.)

V manualech k C35i (dostupne pres Siemensi www najdete v jejich AT prikazech
mimo jine i
1. Ze C/S35 podporuji cteni/posilani SMS v PDU modu
2. Jak vypada potrebny PDU paket (ta cast je nanestesti zoufale stroha)

No a krome toho muzete konkretne na ty C/S35 (alespon) pouzit scmxx,
ktery zvlada body 1. i 2. a jeste kopu veci na vic a aspon me zatim
nikdy zadny potize nedelal.

Pekny den
--
Vaclav Stepan