FW: FW: Cteni SMS v prikazovem radku

Müller Petr MullerP na Radiomobil.cz
Pátek Březen 22 15:58:03 CET 2002

No přesně takhle už to mám naplánovaný.
Moc díky za snahu přemýšlet pro ostaní :)) Dneska se to už moc nevidí :(
Díky
Asi mi opravdu nezbyde nic jiného.
Ještě si teď hraju s Gnokií,
která mi ještě ani jednou (když byla správně nastavená) nezazlobila :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Škoda jen, že neumim v C++. To asi nevyužije fce z GSMlibu v obycejnem Ccku?
PEtr

-----Original Message-----
From: Michal Ludvig [mailto:michal-linux na logix.cz]
Sent: Friday, March 22, 2002 2:56 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: FW: Cteni SMS v prikazovem radku

Müller Petr wrote:
> Kdyz pouziji program gsmsmsd od GSMLib, tak ceka na prijeti SMSky,
> kdyz ji neprijme (nejaky problem), tak ji ulozi na SIM. To je vsechno OK,
> ale ja ji potrebuji. Samo mi to SMSky co jsou na SIM neprecte. Musel bych to udelat sam,
> ale to nepripada v uvahu, kdyz mi bezi gsmsmsd.

gsmlib je knihovna C++ trid na ovladani vsemoznych gsm zarizeni, takze
ji muzete pouzit v nejakem svem programu. Videl bych to takhle:
1) Pri startu precte vsechny SMSky ze SIMky
2) Ve smycce ceka na novou zpravu na kabelu s najekym timeoutem
3) Kdyz je nova zprava tak ji zpracuje
4) Kdyz je timeout, tak se koukne na SIMku, jestli tam neco nepribylo.

ML