FW: Cteni SMS v prikazovem radku

Müller Petr MullerP na Radiomobil.cz
Pátek Březen 22 16:54:08 CET 2002

Gnokii Gnokii Gnokii Gnokii Gnokii Gnokii Gnokii Gnokii Gnokii

Tak jsem si konecne uspesne vyzkousel Gnokii, ALE nejak jsem neprisel na to,
jak smazat SMSku pres Gnokii, protoze mi tvrdi, ze pro AT modely to nelze :(

Je to pravda nebo se to da nejak obejit?

PEtr

-----Original Message-----
From: Müller Petr
Sent: Friday, March 22, 2002 3:58 PM
To: linux na linux.cz
Subject: FW: FW: Cteni SMS v prikazovem radku

No přesně takhle už to mám naplánovaný.
Moc díky za snahu přemýšlet pro ostaní :)) Dneska se to už moc nevidí :(
Díky
Asi mi opravdu nezbyde nic jiného.
Ještě si teď hraju s Gnokií,
která mi ještě ani jednou (když byla správně nastavená) nezazlobila :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Škoda jen, že neumim v C++. To asi nevyužije fce z GSMlibu v obycejnem Ccku?
PEtr