ovladace v linuxu

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Březen 22 16:49:57 CET 2002

On 22 Mar 2002 15:08:26 GMT, uhlar na fantomas.sk wrote:

: <FLAME>
: -> navic ne2000 kompatibilni a jejich podpora je primo v jadre
:    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
: perfektny dovod preco si ich NEkupit
: </FLAME>

Huh? To mozno plati pre profesionalne pouzitie (kde ide o co
najvacsi vykon pri co najmensej zatazi CPU), ale pre domacu
siet bohate stacia. Mam doma rozne ne2k klony ako PCI v dvoch
pocitacoch, PCMCIA v notebooku a CompactFlash v handhelde
a vsetky funguju bez problemov (cez nejaky noname hub).

Jedine co som nerozchodil bola ta CF v PCMCIA adapteri
pod W98, ale to som skusal len z cirej zvedavosti a ked to
neslo na prvy krat, dalej som sa s tym nebabral.

Zdravi
--
                                  Stano