ovladace v linuxu

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Březen 22 17:08:10 CET 2002

On Thu, 21 Mar 2002 18:50:55 +0000 (UTC), Jirka Kosina wrote:

: Dozajista budou existovat nejake obskurni PCMCIA sitove karty, pro ktere
: mozna nebude existovat v linuxu specificky ovladac, ale zatim jsem o zadne
: takove karte neslysel.

Ja hej - Xircom CE-10BC (coax) a jej varianta BT pre TP. Dostal som
ju kedysi k second-hand notebooku. Driver som si nakoniec napisal
sam (nech ziju drivery pre DOS + dosemu + jeho tracing portov
a stare znalosti assembleru :-)), ale znacne "spinavo" a navyse
nemam cas ani chut sa on starat (medzicasom som kupil inu kartu),
takze s aktualnymi verziami pcmcia a jadra uz najskor skompilovat
nepojde.

Karta bola svojho casu zrejme celkom oblubena (kontaktovalo ma
uz celkom dost ludi pokusajucich sa ju rozchodit a aj medzi svojimi
znamymi poznam jedneho vlastnika), takze kto zhanate lacnu sietovku,
pozor na to, aby ste ju niekde z druhej ruky nekupili.

Zdravi
--
                                      Stano