suse 7.2 - nefunguje spravne makedepend

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pátek Březen 22 19:35:49 CET 2002

Kebert Martin wrote:

> Ehm, nechci Vam do toho kecat ale neznela ta otazka nahodou takhle ?:
> "Mate nekdo podobny problem v suse 7.2 ?"
to je sice pravda ale také se tam hovoří o tom že v Debianu je to OK

> Ano, je tam skutecne napsano SuSe 7.2
>
> Predpokladam, ze tazatel vlastni tuto distribuci a zaroven nepredpokladam
> ze by ho zajimala distribuce Redhat, Mandrake ci nejaka jina. Co vy na to
zajímalo ho jak je to s makedepend o kterém se neví jeho verze, jinak máte
pravdu ,ale já reagoval na odpověď že v RH7.1 to blbne v RH6.2 ne a
Mandrake 8.1 také OK

> To nakonec muzeme skoncit u dotazu a odpovedi ve stylu :
> Q: Nedari se mi vypalit CDcko na Linuxu. Nevite jak by to melo byt spravne
> ? A: Mne to v MS Windows funguje.
 to je hodně daleko dá se předpokládat že všichni tu mluvíme o LINUXu a
podle data vydání té které distribuce by se dalo určit která že doba je
zlomem mezi funkčním a nefunkčním makedepend.
 Spíš mě celkem zaujalo že v RH je tento program v balíku XFree86-devel

Stefan