Re: Re[2]: Vypínání HDD (úspornýreim) na 486 AMI

PERPETUM info na perpetum.cz
Pátek Březen 22 21:12:29 CET 2002

Pouzival jsem rucni (mysleno programem) vypinani disku uz na Amize. Tam
bezel cca 2 roky (a to tam byl diky konstrukci Amigy jeste ke vsem
polozeny sikmo!), potom jeste v klidu rok bezel na PC (v obou pripadech
bezely ty pocitace denodenne). Stale jeste je OK, jen uz ho nepouzivam
kvuli kapacite (Seagate 1,2 GB).

    Petr