problem s nastavenim externiho modemu

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Březen 23 14:07:14 CET 2002

ahoj vsem,
koupil jsem dalsi modem, starsi, pouzity, stejny jako jiz uspesne
pouzivam. o typu se toho mnoho rict neda, mady in taiwan, externi,
seriovy, full duplex, voice, # FB WS-5614ES3 , 56kb/s.
jedinou vec, kterou jsem musel udelat (stejne jako u toho prvniho, co jsem
koupil) je zruseni automatickeho prijmuti hovoru. kdyz jsem se ale
podival do registru S0 (ATS0?) tak mi modem vratil 000. Po manualnim
nastaveni S0 na 0 a ulozeni (ATS0=0&W) (ATS0=0&W0) modem sice
hovor automaticky neprijme, ale jen do okamziku, kdy jej vypnu a
zapnu. Zkusil jsem nastavit registr S0 na 200 (ATS0=200&W) coz pomuze
do vypnuti. po zapnuti si modem tuhle hodnotu pamatuje, presto ale
hovor prijme automaticky.
situaci jsem zatim vyresil tak, ze pri kazdem pripojeni k internetu
se modemu nastavi ATS0=0&W , tak jsem schopen resit vypadek proudu,
ktery by modem uvedl do onoho trucoviteho stavu. delam neco spatne,
nebo je to nejaka chyba modemu? existuji dalsi registry ovlivnujici
toto chovani?
diky, ahoj

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487