kde desktop ukladani relace

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Sobota Březen 23 20:50:48 CET 2002

Dne so 23. březen 2002 20:39 jste napsal(a):
> Zdarec,
>
> nevite nahodou nekdo kam si uklada desktop z kde jak se ma otevrit po
> prihlaseni? Snazi se mi po prihlaseni otevrit asi 5 konqueroru, ktere po
> chvili odpadnou. Chova se to naprosto stejne at pri odhlaseni zatrhnu
> "obnovit relaci pri pristim prihlaseni" nebo ne. Koukal jsem se do adresare
> .kde, ale nic kloudneho jsem tam nenasel.
>
> Honza

V SuSE 7.2 v /home/.kde2/Autostart/.directory jsou nektere odkazy, tak jestli
tam neco neni vicekrate jak by melo byt.
Nevim, nejsem sice zadny "lumen", jeste mam zkusenost s odkazy v
/home/.kde2/share/apps/konqueror a tam je treba se tez podivat.
Kontroloval jsem i /home/.kde2/share/config/konquerorrc

--
Daktari
SuSE Linux 7.3 CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský            podivinsky na unet.cz
Za Moštěním 221                              www.podivinsky.cz
57001 Litomyšl                                +420(464)618355
Czech Republic                               +420(604)231785
                                ICQ: 38405650