sane (scsi weirdness) + saned

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Sobota Březen 23 21:24:50 CET 2002

PK> Tak to asi nebude ovladac uplne spokojeny s chovanim te karty.
PK> U normalnich SCSI radicu to nic takoveho nedela. :)

No, zrejme to tim bude.

PK> Zajimave je to "(null)". Zrejme se pokousi adresu klienta prelozit na DNS
PK> jmeno, coz se nepovede, a saned je z toho nestastny. Bud je potreba
PK> zprovoznit reverzni DNS (i kdyz na DNS se pro kontrolu pristupu nelze zas
PK> az tak spolehnout), nebo saned naucit pracovat primo s IP adresami (na ty
PK> se v lokalni siti tedy take neda moc spolehnout).

Jo, snazil se o reverzni DNS, stacilo do souboru hosts pridat ten
pocitac.

PK> Take je zajimave to "root@" -- na klientskem pocitaci bezel scanimage jako
PK> root?!

Ja vim, strasne se stydim, ale hral kdyz uz mi to cely den odmitalo
poslusnost, musel jsem na to zkusit nejakou donucovaci techniku...

Nakonec se mi to podarilo rozbehat (tj. scanner na Linuxu, klienti
XSane na Windows), ale
(1) karta neni uplne podporovana, pocitac se pri skenovani
nepredvidatelne totalne sekal
(2) dle meho soukromeho nazoru jsou Win ovladace v tomhle pripade o
dost lip odladeny a o dost rychlejsi

takze ho holt strcim nekam na winy, a bude to. Sane jsem opustil.

Tomas