Instalace RHL 6.2 na Pentium 4

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Březen 24 00:11:19 CET 2002

Zdravim,

cely den se trapim s instalaci RHL 6.2 (original) na pocitac s
procesorem Pentium 4, a vzdy to skonci chybou v anakonde.

Na webu jsem se docetl radu podobnych problemu, nevim ale, jestli to
lze nejak vyresit - nebo jenom vymontovat disk, nainstalovat Linux
jinde, a pak vratit a zmenit co je treba.

Ovsem i pri tomhle postupu ma RHL 6.2 ruzne potize, hlavne s diskem.
Motherboard mam Intel D850MV Maryville, disk hda Western WD400BB, a
ruzne se zasekava zapis i cteni. Pri nastaveni dma se mi objevily
ruzne lost interrupt a unexpected interrupt.

Funguje nekomu 6.2 spolehlive na takovemhle zeleze? Abych se zbytecne
nesnazil o neco, co nejde.

I kdyz i 7.2 s nejnovejsim kernelem se nejak divne skube..

Petr Soucek