8 Pc siet, config

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Březen 24 13:35:19 CET 2002

Pekny den ;o)

> Nemam skusenosti so sietami preto sa obraciam na Vas...
>
> Chcem pripojit na internet 8 PC asi nasledovne:
>
> --PC1 (127.0.0.1) ---
>                                  \
> --PC2 (127.0.0.2)----Server(100.100.100.100)-----Internet(22.22.22.22)---
>                                  /
> --PCx (127.0.0.x)---
>
> Neviem ako mam nastavit smerovanie od klientov cez server do internetu.

Takze odpoved je bohuzial asi jedinna RTFM. Je to natolko siroka problematika,
ze bez studia dokumentacie a protokolov TCP/IP sa na to neda poradit nic ine.

Uz len tie PC musia mat ine IP adresy ako 127.0.0.X ... napriklad 10.1.1.X
Na serveri potom musi bezat maskarada (Masquerade-HowTo, IPtables alebo IPchains).

> Klients OS:  win98/family...
> Server OS: RedHat 7.2
>
> Mozete mi popisat konfiguraciu serveru a klientov?

Klientov v tejto konferencii asi velmi tazko ;o) Aj ked tam staci nastavit len IP adresy.
A co sa tyka konfiguracie servera odporucam kupit si nejaku knihu o TCP/IP a Linuxe.
Napriklad Linux internet server alebo nieco podobne, kde je to pekne popisane.
Konferencia ale bohuzial neni o uceni, ale o pomoci s problemami...
Pripadne v anglicnine je RH7.2 DOCS CDcko...A tam je uplne vsetko do detailov
aj s prikladmi...

Vlado

----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799