vrzani hd a zastaveni ostatnich cinnosti

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Neděle Březen 24 12:07:55 CET 2002

On Sun, Mar 24, 2002 at 11:35:23AM +0100, Miroslav Cabarka wrote:
> Dňa Ne 30. Marec 1997 17:11 ste napísali:

> Podla mna by to mohol byt anacron. Spusta programy, ktore by bol spustil
> cron, keby bol pocitac stale zapnuty. Pozrite vypis beziacich procesov
> napriklad pomocou `ps awx` alebo `top`.
>
> Da sa to zakazat, ale potom mozu nastat problemy pri rotovani logov, locate
> a vobec pri vsetkom moznom co zabezpecuje cron.
> Ing. Miroslav Cabarka
> mirodoma na arka.sk

Nevím, jestli to bude ono. Popisovaný jev u mne probíhá každý den
o půlnoci. Někdy přitom browsuji nebo se mi to občas stane při
vypalování CD. Drobné zpomalení sice zpozoruji, ale není to čumění
na nicnedělající browser, i to CD se vypálí v pohodě. Problémy
jsem měl do doby, než jsem zapnul DMA u HDD a vypalovačky.

Možná je to dáno HW konfigurací. V tomto případě bych doporučil
připojit se k netu až po doběhnutí této "denní údržby". Probíhá
to skutečně jen jednou denně, mj. rotuje logy, resp. stávající
targzipuje a založí nové.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal