Qmail - kucharka

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Neděle Březen 24 15:02:50 CET 2002

> Ano ty tam jsou, ale nevyctu z nich vse. nejsem nejzkusenejsi uzivatel
> Linuxu, tak jsem se kuprikladu zabrzdil na tom kam napsat, jak je
> napsano v
> clanku druhem, tento zapis:
> # tcpserver -H -R 0 110 /var/qmail/bin/qmail-popup jmenopocitace.cz \
>    /var/spool/vpopmail/bin/vchkpw /var/qmail-pop3d Maildir &
>
> Diky za pomoc. Pouzivam RedHat 7.2

Nevim, nepisu z vlastni zkusenosti, ja jsem si cca pred mesicem instaloval
postfix a o tyto clanky jsem videl na Rootu, kdyz jsem na googlu zadal
"tcpserver", tak mimo jine tam byl tento odkaz:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/93855.html
vidim, ze mas dotazy i v konfere sendmail, tak tam asi pochodis lepe.
Michal Sobek