Samba ako PDC a WinXP vyriesene

Frantisek Kajan optikus na zrak.sk
Neděle Březen 24 13:51:11 CET 2002

On 24 Mar 2002 at 13:05, Frantisek Kajan wrote:

> No jasne... uz mi to ide, teraz mam zase problemy s WinXP. Stiahol som
> si poslednu verziu Samby (2.2.3a). Je tam nejaky subor
> WinXP_SignOrSeal.reg (subor prikladam, mozno sa niekomu zide), ktory
> by mal riesit tento problem (prihlasovanie sa do domeny) ale mne to
> nezafungovalo :((

Tak sa mi to podarilo vyriesit:

1. Vo Windows XP treba urobit zmenu v registroch:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\netlog
on\parameters
"requiresignorseal"=dword:00000000

Povodne je hodnota 1 treba zmenit na 0.

Ja som to urobil (uz som mal nastavene vo WinXP prihlasovanie do
domeny), ale najprv mi to nezafungovalo.
Rozbehlo sa to, az ked som zmenil Domenu za Skupinu (prave tl. mysi
- MyComputer/Properties/Computer Name/Change) a restartoval.
Potom som zase vymenil skupinu na domenu a znovu restartoval PC,
no a uzivatel sa uz  mohol prihlasit do domeny...

Dufam, ze to niekomu pomoze....

zdravi

Frantisek Kajan
E-mail: kajan na zrak.sk