nVidia Riva TNT2 32MB - problem s ovladacem

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Neděle Březen 24 14:24:29 CET 2002

Zdravim,

  takže jsme se dozvěděli spoustu zajímavých věcí, ale nebude problém než v
driveru v tomto?

| According to var/run/gdm.pid   gdm was already running (881) but seems to
| have been murdered mysteriously. A porad dokola, snaha o prepnuti do

Takže bych se kouknul do /var/run/gdm.pid a smazal jej, popř. bych se
kouknul, jestli neběží (ps ax | grep gdm) a zabil bych ho (kill -9 881) a pak
bych to znovu zkusil. Možná nějakým záhadným způsobem spadnul... (murdered
mysteriously :))))
  A doporučuji si stáhnout zdrojové balíčky a ty překompilovat (rpm --rebuild
jmeno) a pak nainstaloval (rpm -i). Nikdy jsem s tím neměl problém a ovladače
si nemohu vynachválit.

|  (II) LoadModule: "GLcore"
|  (WW) Warning, couldn't open module GLcore
|  (II) UnloadModule: "GLcore"
|  (EE) Failed to load module "GLcore" (module does not exist, 0)
|  (II) LoadModule: "dbe"

no, nenajde to GL driver, ale to přece neva, ne?

S pozdravy Pavel

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz