Rychlost HDD

Jaroslav Marecek steam.cz na volny.cz
Pondělí Březen 25 00:22:49 CET 2002

Radovan Chupáč wrote:

>K tomu jsem se chtel jeste zeptat, zda tento vykon ovlivnuje aji typ
>soboroveho systemu, pouzity na disku. Momentalne tam je ext3. Chystam se na
>preinstalovani celeho serveru, a je tedy otazka, zda pouzit starsi ext2 a
>nebo novejsi ext3. Nejedna se mi ani tak o bezpecnost dat jako spise o
>rychlost. Server bude slouzit pro sdileni filmu a iso prevazne.
>
>Dekuji za odpoved.
>

>"Radovan Chupáč" <rchupac na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
>news:a6tv73$jgh$1 na server4.gts.cz...

>256MB.

>se

> [...]
Nejlepsi reseni je IMHO hardwarove, to jest je-li na desce volny jeden
PCI slot, je v tomto pripade vhodne vrazit tam radic ATA/100 bud od
Kouwellu (je levnejsi) nebo od Promise (je lepsi, lec drazsi). Rychlost
je pak o necem jinem ;-), jinak je lepsi ji testovat pres bonnie a
pouzivat velikost testovaciho souboru alespon 2x vestsi, nezli je
velikost RAMky, aby ten vysledek odpovidal vice skutecnosti.

--

Jaroslav Mareček
steam.cz na volny.cz