minidsitribuce

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Březen 25 01:31:38 CET 2002

On Sun, Mar 30, 1997 at 05:38:51PM +0200, Ctibor Ott wrote:
> Nevite nekdo, jak je na tom monkey linux s cestinou?
> Rad bych ozivil notebook 386 a chtel bych ho pouzivat jen
> na rucni psani html v cestine, takze by stacil MC  a pomoci F4 editovat
> text. Nebo mam poridit DRDOS a  nejaky free commander?
> Diky Ctibor

hmm, odpovidal jsem tady jiz pres newsy, ale nejak to sem nechodi...
anyway:
http://www.penguin.cz/~ziav/bw/
Co je to Brutusware?
Jedno až dvoudisketová minidistribuce Linuxu. Její původní cíl byl
poskytnout majiteli operační systém pro připojení k internetu
prostřednictvím
ethernetové karty pokud možno nezávisle na tom, v jakém stupni rozkladu
je
okolní síť nebo lokální disk. Později přibylo i místo pro utility typu
e2fsck,
takže je použitelná i jako záchranná disketa.
Vybrané vlastnosti: TCP/IP networking, podpora FAT32, NTFS včetně
 automatického namountování při startu, ssh, v rámci možností podpora
 češtiny
  (fonty, klávesnice).
  První a hlavní disketa je v klasickém formátu FAT12, neměl by být
  problém
  spustit loadlinem systém i na strojích, které z diskety nebootujou
  (bootromka,
  heslo v setupu). Image lze vypálit na bootovaci CD.

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487