HancomOffice 2.0 for Linux - screen shot, prvni dojmy

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Březen 25 07:40:14 CET 2002

Mate pravdu, HancomWord pouziva jine zobrazeni nez dalsi aplikace
z tohoto baliku. viz  - http://www.sweb.cz/samba/hancom/index.htm -
doplnil jsem informace ohledne podpory ceskeho jazyka.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz