nVidia Riva TNT2 32MB - problem s ovladacem

Oak oak na yo.cz
Pondělí Březen 25 08:18:29 CET 2002

Dobry den,

tento zajímavý problém jsem taky teď řešil o víkendě, když jsem se
snažil rozchodit HW akceleraci skrz OpenGL na své GeForc2 MX400.
Stáhl jsem si úplně nejnovější ovladače GLX a kernelu (s žádnýma
staršíma jsem předtím neuspěl) a kutal se v tom půl dne.

Ale nechodí to - po restartu X serveru (a příslušných krocích
jako "/usr/bin/switch2nvidia") mi test /usr/bin/gears zkolaboval
na nějakém erroru. Po úplném restartu X server nenaběhl vůbec;
musel jsem změnit ovladač zpět z "nvidia" na "nv".

Podotýkám, že jsem si zkoušel i přebudovat balíček s kernelem
ze zdrojovýho kódu, aby vše bylo kompaktibilní s mým jádrem.
Druhej balíček (GLX) je pouze v binární podobě.

V SuSE 7.2 jsem to minulej rok rozchodil, ale v 7.3 jsem nebyl
od října schopnej na to přijít, proto jsem zvědavej, kam se
tato diskuze dostane.

S pozdravem,
Oak
mailto:oak na yo.cz

dne 22.03.2002 v 23:03:54 jste napsal(a):

> Mel jsem ten samy problem v Suse 7.2
> A nenadelal jsem s tim nic, jen v rescue nahodit xconfig, rucne nastavit
> grafiku a rucne  se zbavit rpm.
> Nevim kde je chyba, ale distribuci to  asi nebude.
> Ctibor

Daląí informace o konferenci Linux