vice uzivatelu najednou

Petr Ferschmann petr na ferschmann.cz
Neděle Březen 24 20:16:21 CET 2002

Zdravicko,

pouzivam Debian a gnome a zde najdu v menu Programy/System/Nove prihlaseni a
spusti se mi novy Xserver a nove okno GDM. Pak uz to vypada jako v XP.

Prepinani se pak opet resi pomoci Ctrl+Alt+F??

Je hezke, ze je to jiz soucasti menu :-)

--

                                  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  petr na ferschmann.cz  ]==[ http://petr.ferschmann.cz/ ]=-
-=[ Koukni na http://www.postcard.cz/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

GPG Fingerprint:
[83B0 6378 7A9D D993 035E  60BD FEEC F665 D2C8 1B9A]