novejsi bios pro KA6100 - kde vzit

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Březen 25 10:50:15 CET 2002

Tohle zabralo okamzite:
http://www.fic.com.tw/techsupport/motherboards/pentium2/ka-6100.htm

(pozor na rozdil K6100 a K-6100, v prvnim pripade se s mnou vyhledavac taky
nechtel bavit)

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz