RaiserFS + RedHat 7.2

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Březen 25 17:51:12 CET 2002

Liquid wrote:

> Díky za info. Takže se tím nemám trápit a zůstat u ext3?4

Trapit se tim muzes, ja se tim trapil a jsem spokojen (RH 6.2). Na ext2 mam
jen root filesystem, vse ostatni na ReiserFS. Je to parada. Chce si to
vysetrit jednu partisnu na prehazovani, ale je to primocare a celkem rychle.
Na kopirovani pouzivam 'tar', aby se zachovaly symlinky. Nejdriv prekopiruju,
napr /usr nekam jinam, zmenim prislusne /etc/fstab, prebootuju, na puvodni
/usr partisne vytvorim ReiserFS (mkreiserfs), prekopiruju schovany /usr zpet,
prepisu /etc/fstab (nezapomenout na zmenu filesystemu), prebootuju a je to :-)

Libor