POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nekdo zboril !!

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 25 19:26:36 CET 2002

!!!!!!!!!Upozorneni pro majitele serveru s RH 7.1 , 7.2. !!!!!!!!!!

Dnes rano jsem zjistil ze mi nejde server, po restartu jsem myslel ze me
sali zrak!§
Co se stalo ?
Nenastartonala mi 1/2 veci, kdyz jsem se kouk do logovacich souboru byly
vykradene, nektere smazany, smazany konfugurace site, moduly  napr.
rp_filter atd...   Z torz jsem zjistil ze posledni co si muj tonik pamatuje
je , ze se nekdo (neco) pripojil anonyme na FTP a to je vse. (wu-ftpd)
Mar 25 03:46:04 tonda ftpd[1913]: FTP session closed
Mar 25 02:46:09 tonda ftpd[1914]: ANONYMOUS FTP LOGIN FROM 62.225.129.76
[62.225.129.76], mozilla@

Jelikoz jsem amater zavolal jsem kamaradovy co se stara o sit v jedny vetsi
firme. Rek mi, ze se mu stalo totez minuly tyden a ze to jeste neresil, ze
ma jinej problem.
Ja mam RH 7.2 a on tam mel RH 7.1

Jelikoz jsem ten server delal celej vikend a tejden, a fungoval jenom tejden
do dneska tak jsem urcite vite co.... .

Preji vice stesti ....