POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nekdo zboril !!

Pondělí Březen 25 20:19:13 CET 2002

On Mon, Mar 25, 2002 at 07:26:36PM +0100, Zdenek Havrlik wrote:
> !!!!!!!!!Upozorneni pro majitele serveru s RH 7.1 , 7.2. !!!!!!!!!!
ehm, mam 7.1ku a 2ku na skoro tucte servrov, ale na rozdiel od istych ludi
aplikujem pravidelne updaty. Dokonca vtedy, ked bol ten bug na wu-ftpd som na
2 dni zrusil pristup zvonka, kym RH vydali update :-)

Updaty neaplikujem len na honeypote, tam to za mna robia dobri crackeri, a ja
sa im potom podakujem :-)

> Jelikoz jsem ten server delal celej vikend a tejden, a fungoval jenom tejden
> do dneska tak jsem urcite vite co.... .
Jo, v riti a ked si neupdatoval tak si za to mozes sam.

> Preji vice stesti ....
Ja zase viac rozumu.

Existuju take mile veci, jedna sa vola ze up2date, na jeden comp je zadara a
za dalsie treba platit 60$/comp/rok, a druha sa vola red-carpet a jedinu
nevyhodu ma, ze nezvlada upgrade jadra. Obe sa daju ovladat bez specialnych
znalosti.

Yo a potom tu mame take veci ze "firewally" a "tcp-wrappers" a "pam" a kopu
dokumentacie o bezpecnosti, napr. volne pristupny "optimizing and securing red
hat linux".

A ked sa z toho nevies vysomarit, tak tu mas furt moznost si zaplatit nejakeho
clovaka ktory ti navrhne bezpecnostnu politiku a bude sa o to starat.

Bye,

Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!