pop3 a imap pres SSL - vytvoreni klicu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Březen 26 08:51:52 CET 2002

Dne Tue, Mar 26, 2002 at 08:29:29AM +0100, Mošnička Roman napsal:

> Samozdrejme jsem se do readme k openssl koukal,prohledaval jsem i archiv ale vsude jsem nasel jen takove stripky,
> ze kterych se mi nepovedlo dat dohromady, co a jak musim udelat.
> Jestli jsem to pochopil spravne,tak musim vygenerovat privatni a verejny klic. To se dela pomoci prikazu openssl.
> Muzete mi nekdo poradit jak. Co potom musim s temito klici udelat,aby pop3 a imap o nich vedeli a dokazali je pouzit ?
> Verejny klic je certifikat ?

Zalezi na tom co mate za distribuci. Na redhatu se vleze
do /usr/share/ssl/certs a zadate pro imap

make imapd.pem

a pro pop3

make ipop3d.pem

nacez se vsechno potrebne udela samo. Staci nasledne povolit v inetd
patricne sluzby v ssl variante. Jine distriuce to asi maji obdobne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.