Siemens I-Gate a SNMP

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Březen 26 09:03:14 CET 2002

Ahojte,

mam wireless access point Siemens I-Gate 11M I/LAN. Okrem klasickej
windows-based konfiguracie umoznuje aj pristup cez SNMP. Dokumentacia
samozrejme nulova.

Ma niekto nieco podobneho rozchodene pod Linuxom? Da sa zo zariadenia
ziskat / reverse engineerovat MIB, pokial nie je dokumentovana? Viete
odporucit nejake zdroje ohladne SNMP pod Linuxom? - freshmeat
a sourceforge si viem pozriet sam :-), zaujimaju ma skor konkretne
skusenosti.

A este jedna off-topic otazka: I-Gate PCI karta je robena ako adapter
plus PCMCIA karta. Na moje prekvapenie ta PCMCIA karta nejde
zasunut do (pomerne stareho) notebooku. Dovodom je jeden jazycek
na konektore, ktory je trochu vyssi ako na inych kartach - ked sa pozriem
na kartu zo strany konektoru, vysledok je cca:

|_  . . ... . . . |       |_  . . ... . . . |_
 _| . . ... . . . |_       _| . . ... . . .   |
|                   |     |                   |
   ine karty               I-Gate

Tusite niekto, ci ide o nejaky dobry dovod, preco mi Siemens brani
pichnut tu kartu do notebooku (cojaviem karta je 3.3 V a neznesie
5 V z notebooku, alebo je to Cardbus alebo...),  alebo ci je jedinym
dovodom snaha Siemensu, aby som si kupil PCMCIA osobitne
a nespekuloval s presuvanim karty medzi desktopom a notebookom?
V druhom pripade by to nozik s ostrou spickou riesil :-) Na webe
som o dvoch typoch konektorov nenasiel nic...

Zdravi
--
                                                       Stano