SucKIT

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Březen 26 10:07:13 CET 2002

On Tue, Mar 26, 2002 at 09:46:09AM +0100, Michal Dobes wrote:

> Nekdo vas hacknul. Pokud jste patriot, tak vas potesi, ze SucKIT je
> ceske vyroby. :-)
>
> Pokud si vzpominam, tak je to pekne dilko, natahuje se pres /dev/kmem

 To co jsem videl melo jeste nejake bugy napriklad na hacklem stroji
 neslo "ls -la /dev". IMHO zcela odladena verze bude asi temer
 neodhalitelne, ac je to asi obdiv spatnym smerem tak tvurci tohodle
 "nastroje" ho u mne maji :-)

 Zajimalo by mne co na to vyvorari kernelu...

> a nepotrebuje podporu pro moduly v jadre.

 Viz.
    http://www.phrack.org/phrack/58/p58-0x07
    http://la-samhna.de/library/lkm.html

        Karel