SucKIT

Úterý Březen 26 11:10:11 CET 2002

On Tue, Mar 26, 2002 at 10:15:17AM +0100, Jan Svec wrote:

> Tak zkuste hledat tripwire a treba budete uspesnejsi.
Alebo <reklama>viperdb</reklama>.

Ale v kazdom pripade je dolezitejsie ucit sa, bez zmyslu instalovat akykolvek
soft, aj bezpecnostny, sa casto mina ucinkom. Priklad: "nainstaloval som si
zonealarm a nevidim okolne pocitace, co mam robit?".

Bye,

       The product Microsoft sells isn't the software; it's comfort.
         The product that Linux vendors usually sell is freedom.