SucKIT

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Březen 26 12:03:39 CET 2002

On Tue, 26 Mar 2002 jaroslav.linhart na dev-net.cz wrote:

> Patch do kernelu jsem nenašel, kde ho mám najít ?

http://www.lids.org/download.html

Je to ponekud viceucelovejsi, nez je zabezpeceni zapisu do /dev/kmem - viz
dokumentace.

Pokud chcete skutecne poze zamezit komukoliv zapis do /dev/kmem, staci do
drivers/char/mem.c pridat na zacatek funkce do_write_mem()

	return -EPERM;

A bude. Ale pak vam nebude fungovat napriklad Xserver, ktery zapisovat do
/dev/kmem potrebuje. Lze to hezky obejit prave napriklad LIDSem.

--
JiKos.