Chybny ISO image Skipjack ?

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Březen 26 13:25:33 CET 2002

On Út, 2002-03-26 at 13:23, Pavel Janík wrote:
>    From: "Stanislav Meduna" <stanom na etm.at>
>    Date: Tue, 26 Mar 2002 12:43:59 +0100
>
> Ahoj,
>
>    > > ano, první image není v pořádku. Jeho (špatný) součet je
>    >
>    > Hmm - skumal niekto, akym sposobom je ten subor poskodeny
>    > (preklopene bity, chybajuci kus, ...)?
>
> ano - a předpokládám, že až se Yenya vrátí, tak to bude zkoumat
> detailněji. Liší se v celém jednom bitu ;-)

Hmm, hexa editor mam, ale kde ted narychlo sehnat bitovy :-)))

Uz jsem to cetl hodne davno, ale nemyslim,
ze FTP->TCP zarucuje bezchybny prenos.
Zato je rychle.

Spis je otazka, zda chyba nastala az na Odysseovi anebo
to spatne prislo. Chybovat muzou i disky. Ja se dost
dlouho trapil s ruznym padanim aplikaci (po ciste instalaci),
az jsem prestal pouzivat CD mechaniku (tu konkretni).
A najednou nejsou potize.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na jlabs.cz