pomoc s konfiguraci proftpd

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Úterý Březen 26 14:04:44 CET 2002

Dne út 26. březen 2002 11:37 jste napsal(a):
> Dobry den,
>   narazil jsem na mensi problem s konfiguraci ProFTPD Version 1.2.5rc1 na
> RH 7.2. Nedari se mi vytvorit uzivatele (ktery v systemu neexistuje), ktery
> by se mohl na ftp-ko prihlasit (napr. uzivatel user s heslem password).
> Dokazal jsem maximalne nastavit existujiciho uzivatele (coz vsak nechci,
> protoze by se tak nekdo mohl prihlasit primo do systemu).

musite mit existujiciho uzivatele, akorat mu zakazete prihlaseni do systemu,
Cili hledejte anonymni a guest uzivatele ftp.
Jinak vsechno je popsane na http://www.proftpd.org

> Jeste takove dva poddotazy, jde nejak nastavit max. kapacita uploadu,
> nebo to, aby v uploadu mohli uzivatele mazat jen to co si tam nakopiruji?

viz http://www.proftpd.org

Nejaka konfigurace je popsana na webu http://www.kn.vutbr.cz/~bernatik/ je to
sice pro uzivatele nasi site, ale jako priklad nastaveni s popisem v cestine
byste mohl uvitat. Jsou tam i dalsi navody, mozna, ze vam neco pomuze.

Lukas Marsalek
UIN: 95651088