POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nek do zboril !!

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Úterý Březen 26 15:32:11 CET 2002

Dne út 26. březen 2002 07:38 jste napsal(a):
> Koukam ze tady v konferneci jste celkem kamosi. On vas chtel v dobrem
> varovat a ještě se priznal
> Ze je zacatecnik a vy mu za oplatku pekne hodite na hlavu, ze neupdatoval
> tak vlastne co tu breci ze?
> A navíc v tom mailu není zminka o tom jestli updatoval ci ne? (Pravde
> podobne ne, ale me se tedy nelibil
> ten styl jakym mu bylo recece proc tu breci, kdyz si za to muze sam.

Nerad to sem pisu, ale opravdu styl a vyjadrovani nekterych lidi je dost
desne.
Mam dojem, ze misto sahodloheho vysmivani je lepe napsat, co a jak se ma
udelat. Pripadne kde to hledat. je to prinejmensim vkusnejsi jak se ihned
posmivat. Je malo konferenci v linuxu, kde je takova "napjata" situace.....

--
Daktari
Debian Linux                           www.podivinsky.cz