OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.

Ladislav PAVLIC lpavlic na aplis.cz
Úterý Březen 26 16:42:11 CET 2002

Petr Tomasek wrote:

> Muzete si prosim takoveto vylevy v teto konferenci odpustit?
>
> Prosim, vemte na vedomi, ze jsou lide, kterym podobne nesmysly (a byrokratismy)
> jako je "pravopis", strasne lezou na nervy. Ze zasadnich duvodu.
>
> A toto neni konference, kde by se o tom melo dohadovat.

<FLAME>
Souhlasim, ze toto neni konference, kde by se to melo dohadovat.
Ale s vyjimkou dyslektiku mi chybny pravopis "strasne leze na nervy".
Sorry, ale nechapu zminku o byrokratismu a zasadnich duvodech?

Do jiste miry mi to prijde stejne jako "muzu si smrdet jak chci, nejakej
byrokrat mi je ukradenej". Ano, spatny priklad, ale...
<NO FLAME>

L. Pavlič

P.S. Pripadne na muj mail. Diky.