Popis ulohy v tiskove fronte

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Březen 26 17:23:06 CET 2002

Dobry den,

On Tue, Mar 26, 2002 at 04:39:24PM +0100, Vitezslav Kosina wrote:

> Dobry den,
>
> chtel bych pozadat o radu resp. se pozeptat zdali nekdo z Vas neresil jiz
> podobny problem.
>
> Mam tiskovou frontu na RH 7.2 (v soucasnosti LPRng nicmene mohu ji zmenit
> treba na CUPS) a potreboval bych, aby ulohy, ktere do ni prichazi ozacovat
> tak, aby obsluha tohoto spooleru byla schopna podle teto informace provadet
> urcene akce. V praxi to znamena to, ze potrebuji podle identifikatoru ulohy
> urcit, jakym papirem maji naplnit zasobniky tiskarny.

No a nema ta tiskarna vice zasobniku? Pripadne se to da resit
tak, ze si udelate na specialni tisky jinou frontu, kde se pomoci
ifhp filtru nastavi, ze si ma brat papiry z rucniho podavani a
dokonce se to da vse jeste nastavit i na folie apod (snad by se
mel tak menit rezim zapekani)...

Ja jsem delal kdysi system front, kde podle toho, do ktere fronty
se nacpal tisk, udelalo se napr. 1,2,4 str na jeden list + (ne)duplex +
rucni podavani... vsechny fronty byly pruchozi a koncily nakonec
v jedne, ktera to pak sypala na tiskarnu...

System: LPRng + ifhp + apsfilter + psnup (tusim, proste nejake
utility na manipulaci s PS)... Pokud budete chtit, poslu Vam
printcap...

> Dekuji za rady
>
> Vitek Kosina

Zdravi