pop3 a imap pres SSL - vytvoreni klicu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Březen 26 18:55:26 CET 2002

On Tue, 26 Mar 2002, Mošnička Roman wrote:

> Pouzivam distribuci SuSE 7.3 a openssl mam instalovane z distribuce a soubor
> Makefile v adr. /usr/share/ssl/certs/ neni. Zkusil jsem ho tedy zkopirovat z
> RH 7.1 a vytvoril jsem soubory .pem. Nastavil jsem inetd.conf pro imapds a pop3s,
> zkontroloval jsem jestli mam prislusne sluzby v /etc/services ale stale nic.
> Nic to ani nezapise do logu, jenom na klientovi mi to napise, ze se pripojeni nezdarilo.
> Jaky je rozdil mezi pripojenom na pop3 se zabezpecenim ssl a ssl tunelem ?

Kdyz to nic nepise do logu, tak je to divny. Bezi vubec ? Restartoval jste
inetd ? netstat -ap vam vypise procesy a na jakych portech sedi - musi tam
ten imap byt a sedet na tom spravnem portu - tusim 9xx

Taky je mozne ze v suse se ty klice predpokladaji nekde jinde. Respektive
pokud se Vase binarka jmenuje imapd mel by se certifikat jmenovat imapd.pem
Ja jsme psal o imapsd.pem ale mam na tom ssl portu pustenou binarku imapsd.
Nicmene kdyz jsem si s tim hral, tak pri absenci certifikatu to hlasilo do
logu chybu, takze bych skoro rekl, ze ten Vas proces ani nebezi...