IPTABLES A PING

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Úterý Březen 26 19:23:06 CET 2002

Dobry den,

> Pomocí IPTABLES mám nastavena pomerne jednoducha pravidla na filtrovani
> paketu. Pokud ze stanice nebo linuxovaho pocitace pingnu na nekterou adresu
> na Internetu tak dostanu odezvu. Po nejake dobe, treba den nebo nekolik, to
> vsak prestane fungovat. Kdyz pocitac restartuju (Linux) tak vse opet chodi.
> Nevite nekdo co je pricinou problemu nebo kde ho hledat? Ostatni komunikace
> se jevi jako bez problemu.

Zoberte krystalovu gulu a zacnite vestit!!!
Skuste mi odpovedat na otazku preco mi zhasina auto ked zastanem?
Ved inak chodi dobre...

Takze skuste napisat aspon co vyhlasi ten ping! A mozno prezradit pravidla...
Na toto asi neodpovie normalne nikto!

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799