PCMCIA zdechne po uspani notebooku - neni to pocestny, je to princ Jasoň!!!

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Úterý Březen 26 21:39:42 CET 2002

>   > PCMCIA  modulu nebo v cardctl a pcmcia, kde se po otevreni notebooku
>   > znova sit "nahazuje".
>jaký máš notebook, jakou sí»ovku v něm, jaký ovladač používá, co ukazuje
>příkaz dmesg? Pomůže vysunutí a zasunutí karty? Pomůže

Toshiba satellite 430, sí»ovka Microcom Travel Card LAN 10/100 Mb/s,
modul se
detekuje a natahuje jako ne2000, dmesg pise:

eth0: NE2000 (DL10022 rev 05): io 0x300, irq 3, hw_addr 00:E0:98:13:55:18
eth0: found link beat
eth0: autonegotiation complete: 100baseT-FD selected
IPv6 v0.8 for NET4.0
IPv6 over IPv4 tunneling driver
eth0: no IPv6 routers present
eth0: no IPv6 routers present

Vysunutí a zasunutí (te PCMCIA karty ;)))

nepomuze.

>rcpcmcia restart

Nepomuze.

>? Pingneš z notebooku na IP adresu samotné eth. Karty?

Kdyz "pingám" (uffff) na vlastní kartu toho notebooku z notebooku, mam
odezvu.

Spise mi to pripada, ze mozna nemusi byt na vine ta strana notebooku, ale
neco mezi. Kdyz si totiz pustim ping z obou stran na druhy konec (z
notebooku  na PC a opacne) a provedu tu operaci, ktera sit umrtvi
(zavreni notebooku, vypnuti a opetovne zapnuti apod.), tak se nic nestane
 a vsechno bezi dale.

Je tedy mozne, ze by jadro nebo modul v PC po urcite dobe "neaktivity"
nebo bez napeti na sitovce tuto sitovku nejak "zmrtvilo"? Je tam nejaky
timeout?

Kdyz to totiz necham "vytuhnout" delsim odstaveni notebooku, pomuze
ifconfig down a ifconfig up na PC!
Tak, kde hledat dale?

Martin K.

Daląí informace o konferenci Linux