Samba 2.2.3a

Ales Vizdal ales na vizdal.snt.cz
Úterý Březen 26 21:39:22 CET 2002

> Me se to taky stavalo, ale snad uz to opravili.
> myslim, ze jsem kvuli tomu prekompilovaval kernel
> a nekde tam nastavoval jinou default codepage u smbfs.
>
> ted mountuji smb s optionem -o codepage=852,iocharset=iso8859-2,
> nebo tak nejak. urcite to najdete pri
> man mount
> man mount.smbfs
> man smbmount

To jsem samozrejme zkousel, bez toho bych si sem ani nedovolil napsat.
Z win98 k Mandrake to pomoci nastaveni iocharsetu a codepage pripojim v
pohode, ale ze samby na jinej Mandrake (8.2) ani sam na sebe to nejde.
Zkousel sem strace ls dir a skoncilo to u

stat64("/tmp"

a melo by to pokracovat takto:

stat64("/tmp", {st_mode=S_IFDIR|S_ISVTX|0777, st_size=4096, ...}) = 0

Kernel jeste zkusim, ale to by "snad" nemelo mit vliv, pac predtim sem
mel 2.4.17 a samba byla v kernelu nastavena stejne, spis by me
zajimalo jestli to je jen muj problem s MDK 8.2 nebo ne.

        Dik
                        ales