ipac a proxy (squid)

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Úterý Březen 26 23:56:39 CET 2002

Ahoj všichni,
   pořád se tady snažím rozběhnout ipac tak, aby na stroji, který je
zároveň branou, měřil datové přenosy pro jednotlivé počítače z LAN.
Nastavit ipac-ng tak aby měřil celkový přenost internet<->LAN se mi
povedlo bez problémů, ale neustále se mi nevede to nakonfigurovat tak
aby to měřilo i pro jednotlivé uživatele.

   Respektive - povedlo se mi to nastavit tak, aby to měřilo přímá
spojení uživatel <-> Internet (tj. například ftp), ale ve chvíli kdy
jde přes proxy (squid), který je na tom počítači taky, nastává
problém, protože uživatel se spojí s proxy a proxy se případně spojuje
dál.

   Samozřejmě jsem schopen změřit přenos uživatel <-> Internet, ale
nejsem schopen říct kolik z těch dat bylo nacachovaných, a kolik bylo
skutečně přeneseno z Internetu.

   Je nějaká možnost jak to zjistit, resp. jak to obejít?

Tomáš