Popis ulohy v tiskove fronte

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Středa Březen 27 08:02:21 CET 2002

A je mozno to prepinani vubec automatizovat ? Nejakou ridici sekvenci ?

Ja bych si to treba predstavoval tak, ze budu mit tri tiskove fronty a
pred kaxdym souborem by tiskova fronta poslala na tutez tiskarnu nejaky
inicializacni retezec prepnuti zasobniku.

A pak si pri tisku vyberete jenom frontu se zasobnikem, co potrebujete a
uz je to udelano.

Ale jelikoz jsem nikdy Linux nekonfiguroval na tisk, tak ani nevim,
je-li to takhle mozne udelat. Beru to spise jako paralelu k modemovemu
spojeni, tam jde taky na zacatku spojeni poslat inicializacni retezec :-)

Vasek

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer