VMware

Martin Reiser martin.reiser na ixos.de
Středa Březen 27 08:17:22 CET 2002

O literature nic nevim, jen jsem chtel ze zkusenosti svych znamych rici, ze
tech problemu je vic, napr nechce nam brat adresu z DHCP.
Nejaka literatura by se hodila.

Martin Reiser

-----Original Message-----
From: MUDr. Vítězslav Podivínský [mailto:daktari.podivinsky na unet.cz]
Sent: Tuesday, March 26, 2002 5:03 PM
To: linux na linux.cz
Subject: VMware

Zdravim vespolek!

Dostal jsem se k problemu nastaveni docela banalni veci: Ve VMware v
settings
mam nastaveni v configurator editoru serial ports COM1: Device. Pritom
nejsem
schopen na tomto COM1 pri spusteni control panelu v W-XP bezicich na VMware
nainstalovat svuj modem, jinak bezny typ microcom office port voice, ktery v

"normalnich" woknech je rozpoznana a nainstalovan, ale zde mi jen nabidne
instalator standardni typ modemu( at jej necham plug and play modem hledat,
nebo at dam Vybrat ze seznamu).

Muze mi nekdo poradit, kde bych se dostal k literature k VMware, ale, a to
bude nejspise problem, nejlepe v cestine?