Tisk přes sambu na HP LJ 4L

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Středa Březen 27 10:35:04 CET 2002

Michal Podsedník wrote:
> Dnes jsem narazil jsem na tento problém: K linuxovému serveru (Slackware 8.0)
> jsem  připojil tiskárnu HP LaserJet 4L, nakonfiguroval lpd, a přes sambu jsem
> tuto tiskárnu nasdílel Windows 98 stanicím. Na všech stanicích jsem
> nainstaloval správný driver pro tuto tiskárnu. V /etc/printcap na serveru mám
> řádek:
>
> lp|hplj4l:lp=/dev/lp0:sd=/var/spool/lpd/samba:mx#0
>
> což by podle mě a nejrůznějších HOWTOs které jsem pročetl mělo spolehlivě
> fungovat. Když se pokusím z Windows tisknout, úloha se správně zařadí do
> [...]

A přímo z toho serveru můžete tisknout? My jsme měli podobný problém,
když jsme připojili HP LJ 5MP k novému Sunovskému serveru - došlo k
nějakému nedorozumění mezi LPT a kabelem (zřejmě). Když jsme tiskárnu
připojili zpátky ke starému Sunu, zase tiskla, takže jsme nepátrali, v
čem přesně byl problém.

Zdraví

H.S.
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical