Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Radek Cervinka radek.cervinka na technodat.cz
Středa Březen 27 11:10:01 CET 2002

Trosku jsem to sledoval tuto debatu a tak jsem se doma podival jak je to
doopravdy.
Proste jsem spustil xosview (a top) a sledoval co se bude dit s pameti.
System MDK 8.2, kernel 2.4.18 neco z distibuce, nvidia TNT2 (ovladace z
nvidie), RAM 128 SDRAM !,
duron 650,
swap kolem 256 MB, HDD WD 7200 otacek. FXfree 4.2.0, reiserfs
U gnome mam SawFish.

Zkousel jsem KDE 2.2.2, Gnome 1.4.(1). Pod nimi jsem spoustel ruzne aplikace
v ruznych kombinacich.
jako Galeon, Gnumeric, Dia, koffice, mplayer, OpenOffice, nejake programy s
KDE - proste same moderni bumbrlicky.

Nevim jak to v MDK je , ale vytizeni pameti (to skutecne bez bufferu) se
neustale pohybovalo kolem poloviny
az dvou tretin RAM, a to jsem schvalne spustil Galeon,  Gnumeric, dia (coz
jsou programy z Gnome) pod KDE.
K tomu jsem jeste pustil KOffice. Sice jsem mel vsude okne jako kdyz na... a
rozslape, ale swap se pohyboval tak do 10 MB (kdyz moc), a system reagoval
porad hezky.

Priznam se, ze jsem byl velmi prekvapen, hlavne temi KDE, ktere byli
NEUVERITELNE svizne (skoro jako Gnome se SawFish). Proste bez problemu.
Slysel jsem ze pry nekdo ze Suse zapracoval na loaderu knihoven a ze nove
jadro od MDK obsahuje
nejaky patch ale pan R.V. mi to vyvracel, takze nevim.
Kazdopadne je system velmi svizny.

Radek

Daląí informace o konferenci Linux