Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Březen 27 12:06:21 CET 2002

Ladislav Michl wrote:

> snad jen pro zajímavost...
> http://www.linuxandmain.com/tech/xibretto.html

 Hmm, to je ten 'zkusime porovnat GNOME-1.x s KDE-3.x, hura, GNOME je min
narocny' clanek. Nedavno jsem zkousel garnome-0.8 a mam s GNOME2 stejnou
zkusenost jako je nahore. Zabrana pamet po druhem startu s defaultnim
nastavenim je zhruba nastejno (KDE vyhralo asi o 500KiB ;) ). Po vypnuti
Nautila pro kresleni pozadi je to asi 44MiB GNOME2 vs 48MiB KDE3
(used-buffers-cached). Samotne aplikace v spotrebe pameti taky uz dotahuji
sve KDE ekvivalenty. GNOME jsem prekladal s --disable-debug a normalne -O2.
Jsem zvedavy, jestli tu nekdo ma lepsi zkusenost.

 Akorat by me zajimalo, jak hodne s tim dokazou neco udelat, az se na KDE
bude konecne dat nasadit gcc3.1+prelink (s tim by doufejme mela spotreba
pameti u KDE padnout o par MiB).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli