Diakritika v

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Středa Březen 27 14:36:57 CET 2002

Dne st 27. březen 2002 13:50 jste napsal(a):

> Outlook Express i Outlook umi psat v ISO. Ani ve Windows to neni
> problem.

Souhlasim, doma jsem to rodicum nastavoval, abych nemusel cist ctverecky,
jako ted u Oaka. Btw.  Od Oaka mi prichazeji do konference vzdy 2 stejne
emaily, mam takovy pocit, ze tento pan si musi spravne nastavit vice veci ...

-
Lukas Marsalek		Debian GNU/Linux user
ICQ UIN: 95651088	http://www.kn.vutbr.cz/~marsalek/

Daląí informace o konferenci Linux